neděle 29. dubna 2012

Radost od Riji


Dnes  mi udělala radost Rija, která mi poslala toto milé ocenění. Vzhledem k tomu, že jsem zde úplný nováček a zdaleka jsem neprozkoumala ani možnosti nastavení svého blogu, velice si tohoto ozubeného kolečka vážím :-)))
Ještě jednou moc děkuji.

7 věcí, které mám ráda: kamínek z řeky Dunajec, prstýnek po dědovi, staré cestovatelské album, vyřezávaného varana z ostrova Flores, obrázky od mých dětí, knihy, oblíbené CD.

A ještě bych měla toto ocenění "poslat na dalších 15 blogů", které nejsou starší než rok, přiznám se, že to je pro mně dost oříšek, vzhledem k tomu, že já sama jsem nováček. Budu trochu pátrat a postupně se mi to snad podaří.

... Nezapomněla jsem přidat oněch 15 blogů, ale ty co sleduji jsou všechny starší a těch pár mladších co znám už ocenění dostaly, takže pokud bych měla pátrat po dalších stalo by se pro mně ocenění spíše trestem, tak doufám, že mi bude odpuštěno...

Žádné komentáře:

Okomentovat