čtvrtek 6. září 2012

Kefallonia

Když jsme přemýšleli před létem kam na dovolenou a náhodou jsem narazila na ostrov Kefallonia, okamžitě jsem zpozorněla. Tento ostrov znám už ze své oblíbené knihy (zdůrazňuji že knihy nikoli filmu) Mandolína kapitána Corelliho. Je to malý ostrov patřící pod Řecko. Ostrované nejen že trpěli jako spousta jiných za války ale i po válce má pohnutou historii, v roce 1953 zasáhlo ostrov ničivé zemětřesení, kdy byl zničen téměř celý ostrov.
Bylo rozhodnuto a my se na Kefallonii vydali a nelitovali jsme. Už jsem ale na ostrov slyšela i jiné názory, ale jako vždy je třeba ujasnit si priority. Mně se moc líbilo, že ostrov není moc turistický, poloprázdné pláže, večer se můžete sami procházet podél moře, dokonce jsme měli jednu pláž jen sami pro sebe. Kdo hledá rušný večerní život, tak ať jede jinam. Také určitě doporučuji půjčit si auto, na ostrově jsou krásné pláže a každá jiná.
Mně samotnou ostrov doslova okouzlil.
Pro inspiraci přikládám pár fotografií...
 

















 











 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat