pátek 18. května 2012

Jak jsem obdivovala knihy

Tak jsem tam přece jen byla! Sice jsem na to měla v pátek jen hodinu a půl a děti zůstaly ve školce skoro jako poslední, ale veletrh knih Svět knihy 2012 jsem navštívila.
Bylo to sice hektičtější, ale i tak to stálo za to.

Osobně jsem se tam seznámila s Janou Florentýnou Zatloukalovou, podle jejíž "Kuchařky pro dceru" poměrně často a ráda vařím. Nezklamala mě a je přesně taková jakou jsem si ji představovala -  milá a bezprostřední :-) A navíc jí vyjde nová kniha.














Mezi dalšími hosty byl Ludvík Vaculík, Michal Viewegh, Jiří a Ondřej Suchý a Kateřina Macháčková, nikoho dalšího jsem nepotkala, ale program byl vskutku bohatý, hned po mém odchodu měl přejet například i Václav Klaus.

Mezi mé antikvariátní úlovky patří Hovory s T.G.Masarykem z roku 1936 a dále jsem koupila knihy spíše dětské - České pověsti pro malé děti, knihu o dinosaurech a samozřejmě nějaké ty "zvířátkové" knížky.

Žádné komentáře:

Okomentovat