středa 16. května 2012

Má oblíbená Irena Dousková

Mám velmi ráda jednu ženu a tou je Irena Dousková. Sice jsme se nikdy nesetkaly, ale i přesto. Je to totiž spisovatelka a to úžasná a především pro mně také žena, která mi je myšlenkově velmi blízká. Mezi mé nejoblíbenější patří knihy o Helence Součkové - Hrdý Budžes, Oněgin byl Rusák a závěr trilogie Darda. Už mi od ní chybí přečíst jen dvě knihy, ale ty si zatím šetřím na horší časy, protože mě z nich určitě vyvedou :-) Vřele doporučuji všem, které se cítí nedokonalé, nejisté a tak trochu "nemožné". Nejste v tom samy!!!



Nemohu ještě opomenout úžasné představení, které se podle knihy zrodilo s výbornou Bárou Hrzánovou v hlavní roli. Sama jsem zatím viděla jen záznam v TV, ale nevzdávám to a doufám, že se mi podaří jej vidět na živo.

2 komentáře:

  1. Je to 14 dni,co jsem byla na Hrdém Budžesu osobně,a je to zážitek k nezaplacení.Vůbec se to nedá srovnat s TV záznamem...Báru mám moc ráda a v roli Helenky je dokonalá.Opravdu doporučuji shlédnout naživo.
    Váš blog jsem objevila náhodou,přeji ať se daří.Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já na Budžese určitě vyrazím, ráda bych i na ten druhý díl, tak pak budu referovat, taky mám moc ráda Báru Hrzánovou. Zdravím

      Vymazat